Garantie 2021-07-15T14:49:27+02:00

Garantie

Ik heb een product ontvangen die beschadigd is.. 
Wij doen ons best om een zo product af te leveren van hoge kwaliteit. Desondanks kan het product beschadigd bij u aankomen. Neem in zo een situatie direct contact op met de klantenservice zodat we direct een passende oplossing kunnen vinden.

Hoe zit het met de wettelijke garantie?
U heeft wettelijk recht op een goed product (art.7:17, 7:18 BW). Mocht hier onverhoopt toch iets mis mee zijn, dan mag u wel degelijk bij ons verhaal halen. Wij zullen dan de aard van het gebrek bepalen en eventueel het product direct vervangen of eerst te (laten) herstellen. Meer informatie vindt u in de algemene voorwaarden.

Overige vragen en/of klachten?
Het spijt ons als wij u niet de service hebben kunnen bieden die u verdiend. Desalniettemin willen wij onze diensten blijven verbeteren en vernemen wij graag een reactie van uw vragen en/of klachten. Stuur uw vragen en/of klachten in een mail naar info@desifashion.nl of bel naar 06 – 21996102.

WhatsApp chat